czwartek, 22 stycznia 2015

Joanna, Ultra Color System-szampon do włosów rudych, czerwonych, kasztanowych

Hej kochani!!!

Dziś mam dla Was recenzje fantastycznego produktu o którym wspominałam w HITACH 2014 ROKU Głównie skierowany jest dla osób o rudym,kasztanowym,oraz czerwonym kolorze włosów . To pomocnik dla tych którzy chcą się cieszyć intensywnym kolorem na dłużej niż tylko tydzień po farbowaniu.

Jak wiadomo czerwony, rudy, pomarańczowy pigment najszybciej się wypłukuje z łuski włosa i płowieje.
Używam profesjonalnej farby do włosów ale te kolory potrzebują specjalnej pielęgnacji i troski.

Jestem jedną z "niewielu" osób która lubią mieć intensywny "rażący" kolor . Ten szampon odkryłam ponad rok temu czytając jakąś "lajfstajlową" gazetę i na drugi dzień był już mój.

Świetnie odświeża kolor,  można go stosować zamiast naszego codziennego szamponu aczkolwiek ja polecam co drugie mycie i pozostawić na kilka minut następnie  normalnie spłukujemy i stosujemy ulubioną odżywkę lub maskę.
Mimo że odrosty mam koloru mysi blond to delikatnie ten szampon koloryzuje je i dzięki temu nie widać takiej różnicy między naturalnymi a farbowanymi.
Czytałam gdzieś że niektórzy żalili się na to iż potrafi zafarbować nam dłonie, mnie się nigdy to nie zdarzyło a stosuję go regularnie dlatego uprzedzam by mieć to na uwadze. 



Stosowałam kiedyś podobny szampon z ISANY ale niestety kompletnie nic nie "robił" nie widziałam żadnych efektów, wymęczyłam go i powróciłam do tego z Joanny. Zużyłam już X butelek i zawsze jest w mojej łazience i myślę że będzie dopóki nie zmienię koloru włosów.

Cena za 200ml/ok.7zł

Dajcie znać czy stosujecie/stosowaliście ten szampon i jak się spisywał . Pozdrawiam Karolina


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz