środa, 14 stycznia 2015

Hity kosmetyczne 2014r według Mejkapist:)

Hej kochani!!!
SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU 2015!!!! 

Nie było mnie tu ponad miesiąc, ale tak czasem w życiu jest że potrzebujemy chwili oddechu, chwili na zastanowienie się co jest ważne a co ważniejsze.
Koniec roku 2014 był dla mnie dość zakręcony ale bardzo pracowity. Zaś rok 2015 zaczęłam z kilkoma postanowieniami a w nich między innymi więcej postów na blogu .
Dziś przygotowałam dla Was moje totalne perełki, jest ich nie wiele dlatego dodaję i kolorówkę i pielęgnacje:)

Tak więc standardowo - Enjoy:


 1. Moje dwa ulubione podkłady czyli Revlon Nearly Naked w odcieniu 130 shell i Mac Studio Fix w odcieniu NC15. Revlon jest nawilżający, lekko rozświetlający ale bez drobinek a Mac to podkład o wykończeniu matowym . Oba kocham i nie potrafię wybrać jednego.

2. Catrice camouflage cream w odcieniu 010 Ivory czyli 3gramy fantastycznego korektora który zakryje i wypryski i przebarwienia a także można niewielką ilość zastosować pod oczy jeżeli ktoś potrzebuje aż tak dużego krycia. To mój jedyny tak silnie kryjący produkt bez którego nie wyobrażam sobie życia.

3.Rimmel Stay Matte w odcieniu 001Transparent bardzo lubię ten produkt bo daje taki półmatowy efekt i fantastycznie gruntuje podkład oraz w promocji kosztuje ok 15zl.


4. Flormar poczwórne cienie do powiek o fantastycznej pigmentacji i kolorach. Bardzo często używane  przeze mnie by zrobić idealne smoky eyes czy tez by zagęścić górna linię rzęs. Uwielbiam te cienie!!!

5. Kobo pigmenty- to mój chyba ulubiony produkt do nadawania akcentu na oczach. Często używane przy makijażach moich klientek.

6. Color tattoo permanent toupe- już pisałam o typ produkcie dlatego zapraszam do poprzednich postów.

7. Batiste xxl volume -suchy szampon którego używam tylko wtedy kiedy oklapną mi włosy które mam wyprostowane.

8. Joanna Ultra kolor -szampon do włosów rudych, czerwonych. Ten produkt to mój zbawiciel bez którego moje rude włosy zawsze są rude a nie wypłowiałe. O tym świętym Graalu będzie osobny post więc już zapraszam serdecznie:)

9. La roche posay Effaclar- ja tym produktem zazwyczaj zmywam cały makijaż, nawet oczu, włącznie z tuszem i kreską. Nic nie szczypie i nie podrażnia  aby zmyć cały makijaż wystarczy dosłownie kropelka. Jedno opakowanie starcza mi na pół roku. Jedyny tak dobry żel do mycia twarzy jakiego miałam okazje używać .

10. BeBeauty płyn micelarny który dobrze zmywa makijaż oraz tonizuje twarz. Zużyłam chyba "milion" opakowań i zawsze gości na mojej toaletce i myślę że to się nie zmieni w 2015r.

11. Alantan dermoline krem lekki . Produkt uniwersalny i na twarz i na rany do regeneracji i po zabiegach iiii same "i" haha . Lubię ten produkt bo ma mało skomplikowany skład, jest tani, ekonomiczny oraz nawilża .

A jakie są wasze hity minionego roku?? Pozdrawiam serdecznie Karolina. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz