środa, 10 grudnia 2014

Ewa Chodakowska-trening w domu z płytą.

Hej kochani:) Zbliża się ten magiczny czas świąt , te dni kiedy nie myślimy o treningach o problemach i innych takich sprawach jak np. dieta.
Ale ja w tym roku nie mam zamiaru przestawać ćwiczyć, bo dla mnie to sama przyjemność kłaść się spać z myślą że zrobiłam coś dla siebie i psychicznie i fizycznie. Co prawda mój blog miał być wyłącznie kosmetyczny ale chciałabym wprowadzić czasem coś innego.

A dziś chcę Wam zaproponować moje ulubione treningi z Ewką. Jedni ją kochają jedni nienawidzą . Ja ją bardzo podziwiam, bo to dzięki niej zrozumiałam że aktywność fizyczna to sposób na zdrowe życie pełne endorfin bez których nie da się wytrzymać. Moment kiedy się uśmiecham po wykonanym ćwiczeniu albo treningu jest bezcenny. Dobra koniec mojej gadki hehe przedstawiam moją "trójcę świętą" .

1. Model look -45min(rozgrzewka, ćwiczenia i stretching) to zestaw ćwiczeń dla osób pracujących, spędzających dużo czasu za biurkiem, ćwiczenia poprawiające postawę , wzmacniające plecy, ramiona i brzuch. . Ja osobiście włączam tę płytę wtedy kiedy chce wykonać trening ale mam duże zakwasy i nie mam ochoty na cardio.

2.Power workout superspalanie&modelowanie- to trening co prawda prowadzony przez Tomka ale z tych trzech daje największy wycisk. Program który spala tłuszczyk, modeluje ciało i poprawia kondycje. Trening ten szczególnie uwzględnia prace nad udami, brzuchem i pośladkami. Po nim kilka dni miałam zakwasy na pupie i ramionach .Polecam te ćwiczenia dla osób mających dość sporo siły i bardziej zaawansowanych a gwarantuje że się zmęczycie. Trwa ok. 50 minut(rozgrzewka, ćwiczenia i stretching).

3. Body express- prawie 50minutowy trening(rozgrzewka, ćwiczenia i stretching) który jest prowadzony z dwoma przystojniakami i oczywiście Ewa. Jest tam zestaw składający się z 5części . Druga i trzecia część to dla mnie wyzwanie ale satysfakcja po wykonaniu gwarantowana. Jeden z panów pokazuje wersje łatwiejszą a drugi trudniejszą, Ewa taką po środku. Ćwiczenia są bardzo dobrze pokazane , tak byśmy sobie nie zrobili krzywdy.

Te treningu Ewy Chodakowskiej najbardziej mi przypadły do gustu choć zaczynałam od SKALPELA, SKALPEL2 to zdecydowanie wole te wyżej wymienione. A dlaczego hmm bo po nich jestem najbardziej zmęczona i zadowolona. A jakie Wy lubicie treningi Ewy???:)

Tak więc koniec mojego dłuuuugiego posta mam nadzieję że miło się czytało. Pozdrawiam. Karolina.

2 komentarze:

  1. Jak dlugo juz tak cwiczysz? Po miesiacu czasu zawsze rezygnuje... Czy to z diety czy z cwiczen ;( ciezko mi utrzymac dyscypline ;-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ćwiczę od prawie dwóch lat a takie zdrowe odżywianie wprowadziłam pół roku temu::) były kryzysy jeżeli chodzi o treningi ale jakoś to przeszlam i teraz bez cwiczeń się kiepsko czuje hehe przyjmuję też suplementy które "mobilizują" mnie do treningów:) na początku jest zawsze ciężko ale trzeba sobie uświdomić po co to się robi:) Pozdrawiam i życzę powodzenia oraz trzymam kciuki za Ciebie:)

      Usuń